You are not logged in.

  • Login

Dear visitor, welcome to Community-of-Darkness. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Visce

Mr. Viernheimer Dreieck

Date of registration: Nov 28th 2003

Posts: 1,435

Gender: male

26

Sunday, January 25th 2004, 5:40pm

ich bin net so gerne faul. ich hab lieber was zu tun. wenn nix zu tun is wird mir immer so schnell langweilig.

aber nach der arbeit mal ne weile zu chillen tut immer gut.

Visce - lost in loneliness since 1985.
  • Go to the top of the page

Debian

Intermediate

Date of registration: Dec 7th 2003

Posts: 207

Gender: male

27

Sunday, January 25th 2004, 5:42pm

"Sie sind nett. Sie sind gelangweilt, sie sind langweilig."

n prima zitat find ich :D
  • Go to the top of the page