Dear visitor, welcome to Community-of-Darkness. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Weihnachtsavatar
So eigentlich hasse ich ja den Weihnachtsrummel aber an diesem Bild (Aus Terry Pratchett's 'Schweinsgalopp) konnte ich einfach nicht vorbeigehen. Was haltet ihr davon?
DwD
hm also den hast du doch schon mal in der alten cod als ava gehabt?
kann das sein? -grübel-
ich mag ihn nicht.
find ich nicht schön, hat nichts besonderes ansich und ist dazu für dieses motiv recht hell gestaltet.
hm naja ist halt geschmackssache...
aber wie gesagt finds net schön
tulpe