You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Community-of-Darkness. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 1 times, last edit by "Kedyns Krähe" (Apr 24th 2007, 9:46pm)

Quoted
Original von Webpoet
@Lero:
Ich kann mich da Tigo nicht anschließen und es lustig finden sondern sehe es als ziemlich primitiven Trollversuch.
Quoted
Ansonsten empfehle ich dir bevor du andere auf eine derartige Art auf Fehler aufmerksam machst folgenden Link
). was sollte ich auch ernsthaft mit wissen über die goten prahlen? bringt nun wirklich keinen weiter und mit wissen prahlen ist nun wirklich nichts worin ich sinn sehe...This post has been edited 1 times, last edit by "Leronoth" (Apr 25th 2007, 3:10pm)
und das ist wichtig. Es gibt Foren da kann man vor lauter falsch gesetzten Buchstaben gar nicht mehr den Sinn der Sache an sich erkennen, wie gut das ich da nicht zu gehöre....
This post has been edited 1 times, last edit by "Kasmodiah" (Apr 27th 2007, 3:43pm)