You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Community-of-Darkness. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 3 times, last edit by "Medivh" (Oct 30th 2007, 2:58pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "Medivh" (Oct 30th 2007, 3:02pm)
Quoted
Original von Medivh
diese Bilder hier haben damit aber sichtlich wenig zu tun ^^;
Dieses Licht/Schatten-Spiel des ersten Bildes hab ich vom Fotografieren und das andere ist einfach nur eine Kreidezeichnung, mehr nicht ^^;
Quoted
Original von Medivh
Ich distanzier mich auch etwas vom Kunstbegriff, da für mich diese Bilder eigentlich nur etwas schön Anzusehendes sein sollen, die man vielleicht gedankenverloren betrachtet. Tiefere Intentionen liegen ihnen nicht inne.
Quoted
Original von Antigone
Dafür gibts dann in der Kunstgeschichte den Begriff Ästhetik.![]()
Quoted
Original von Leronoth
Warum kann für sowas nicht nen begriff genommen werden der keine philosophische hauptrichtung ist?
This post has been edited 1 times, last edit by "Medivh" (Oct 30th 2007, 2:53pm)